.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
باهدف تشکیل یک جبهه سیاسی جدید؛
افتتاح دفتر حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی در مازندران
دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی در مراسم افتتاح دفتر این حزب در مازندران گفت: در دهه پیشرفت وعدالت و برای تداوم دستاوردهای انقلاب باید با همکاری احزاب و گروههای سیاسی همفکر به سمت تشکیل یک جبهه سیاسی جدیدحرکت کرد...

دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی گفت: در دهه پیشرفت وعدالت و برای تداوم دستاوردهای انقلاب باید با همکاری احزاب و گروههای سیاسی همفکر به سمت تشکیل یک جبهه سیاسی جدیدحرکت کرد.

عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی در مراسم افتتاحیه دفتر حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی استان مازندران در ساری اظهار داشت: با اعتقاد به آرمانهای انقلاب اسلامی و مشی اصولگرایانه حزب توسعه و عدالت فعالیت خود را در استانها پیگیری خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی مربوط به دوران سی ساله انقلاب بوده و نفی و تخریب دستاوردهای نظام وارد عرصه سیاست نشود.

روح الامینی با اشاره به اینکه اين حزب در اساس ريشه حدود 10 ساله دارد، ادامه داد:اين افراد براي تداوم ارزش‌هاي انقلاب علاقه‌مند به همكاري به اين حزب هستند.

وي با تاكيد بر اين نكته كه فعل سياسي و حيات اجتماعي و سياسي در هر جامعه‌اي تعيين‌كننده است، بيان داشت: براي تداوم ارزش‌هاي انقلاب، نگاه رو به جلو و غير متحجرانه و نگاه گره گشا براي بسياري از معضلات اجتماعي نيازمند به تدبير، هم‌انديشي، عقل جمعي و لحاظ كردن اخلاق در سياست هستيم.

اين فعال سياسي با اشاره به رهنمود مقام معظم رهبري تصريح كرد: براي تداوم ارزش‌هاي انقلاب بايد در جذب حداكثري و دفع حداقلي پيشتاز باشيم.

وي با اشاره به تلخي‌هاي پس از انتخابات تاكيد كرد: پيش‌بيني مي‌شود انتخابات‌هاي پيش رو با مشاركت حداكثري بيشتري از سوي مردم روبرو باشيم.

روح‌الاميني اضافه كرد: هر چند اين كار سخت و سنگين است اما دلسوزان به اين انقلاب به اين مسئله فكر مي‌كنند.

دبير كل حزب توسعه و عدالت ايران اسلامي افزود: برخي‌ها در حوادث بعد از انتخابات سعي كردند كه رهبري و خود انقلاب را سپر بلاي خود كنند و ملازم رهبري نشدند.

وي با ابراز خرسندي موضع‌گيري محسن رضايي در حوادث بعد از انتخابات تصريح كرد: به جاي نفي و رويكرد تخريب بايد وجه اثباتي و راهگشايي را وارد عرصه انتخابات كنيم..

دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی با اشاره به اینکه از عمق جانمان اعتقاد به عمود خیمه انقلاب داریم عنوان کرد: در کنار اصول گوناگون قانون اساسی مانند آزادی و مردمسالاری که مبنای حرکت سیاسی اجتماعی ما بوده اصل رهبری نظام نمود درخشانتری دارد.

روح الامینی با بیان اینکه جنس فعالیت و عمل سیاسی در احزاب باید بر مبنای تحکیم پایه های نظام مردمسالاری دینی باشد یادآور شد: حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی بر اساس این مشی و منش وارد فعالیتهای سیاسی شده است.

وی با اشاره به تشکیل رسمی حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی از دو سال گذشته در کشور افزود: این حزب در قالبها و عناوین مختلف از سال 77 در انتخاباتهای مختلف حضور فعالانه داشته است.

این استاد دانشگاه با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رشادتهای رزمندگان خاطرنشان کرد: توسعه و عدالت در دهه پیشرفت وعدالت و برای تداوم دستاوردهای انقلاب باید با همکاری احزاب و گروههای سیاسی همفکر به سمت تشکیل جبهه سیاسی جدیدی شکل گیرد.

دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی با بیان اینکه باید با حفظ مرزهای اخلاق در عرصه سیاست پیش برویم خاطرنشان کرد: حزب توسعه و عدالت در جذب حداکثری و دفع حداقلی در انتخاباتهای آتی ایران پیشتاز خواهد بود.

وی با اعلام اینکه ملت بزرگ ایران همواره در تمامی عرصه های انقلاب پله های ترقی و پیشرفت را طی کرده است تصریح کرد: به رغم ظهور برخی بداخلاقیهای سیاسی پس از انتخابات پیش بینی می شود حضور مردم در انتخاباتهای آتی ایران پرشورتر باشد.

روح الامینی اولویت راه اندازی شاخه های ایثارگران و خانواده های پیشکسوتان جهاد و شهادت، جوانان و بانوان را از راهبردهای اساسی حزب در کشور بیان کرد و گفت: دفاتر استانی حزب توسعه و عدالت با تعامل سازنده با اصحاب رسانه برای افزایش مشارکت مردم و نخبگان در عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی با نگاه ویژه مسائل منطقه ای تلاش خواهند کرد.

وی گفت: به زودی مجامع استانی حزب توسعه و عدالت در استانها تشکیل می شود.

در پایان این نشست عباس رمدانی به عنوان دبیر حزب توسعه و عدالت و دکتر غلامعلی رنجبر به سمت رئیس شورای حزب استان مازندران معرفی شدند.


گزارش تصویری:






استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

منصوريان 4 مهر 1388
با عرض سلام
به هردو برادر عزيز اقاي دكتر رنجبر و اقاي رمداني تبريك عرض مي كنم
اميدوارم در كار حزبي موفق باشيد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.168 seconds.